RAMOKLATKI OMM

Nasze ramoklatki wykonujemy przy pomocy giętarek numerycznych oraz frezując je za pomocą technologii CNC.

Dzięki temu za każdym razem tworzymy konstrukcje zbudowane z idealnie pasujących do siebie elementów i możemy zagwarantować że będą

POWTARZALNE I SAMONOŚNE.

Stosowane rozwiązania i technologia produkcji gwarantują, że w przypadku uszkodzenia elementów, ich idealne odtworzenie i wymiana

NIE SĄ DLA NAS PROBLEMEM!

move

PROJEKTUJEMY Z MYŚLĄ O ŁATWEJ ROZBUDOWIE POJAZDU

Nabywca ramoklatki oraz dawcy, może być spokojnym i nie martwić się o prawidłowe umiejscowienie mocowań podzespołów. Każda ramoklatka posiada odpowiednie mocowania, a swoje miejsce w niej znajdą silnik i skrzynia biegów, przednie, tylne, oraz poprzeczne wahacze, mosty, mocowania zawieszenia, przekładni i kolumny kierowniczej.

Podzespoły oraz mechanizmy pobrane z dawcy

NIE WYMAGAJĄ PRZERÓBEK 

wystarczy je wykręcić, a następnie zamontować w ramoklatce.

AUTA BUDOWANE NA BAZIE RAMOKLATEK OMM

są bezkonkurencyjne dla tradycyjnych samochodów terenowych.

Już w fazie projektu przygotowujemy je w taki sposób, aby były możliwie najlżejsze, i najniższe przy zachowaniu standardów bezpieczeństwa oraz wysokiego prześwitu pod autem co pozwala na osiągnięcie odpowiedniego środka ciężkości.

TWOJE AUTO BĘDZIE MAKSYMALNIE USTABILIZOWANE

nawet przy bardzo dużych kątach pochylenia.

POZNAJ NASZE RAMOKLATKI

Photo gallery

P.OMM.ARAŃCZOWY.

Kolejny powód do dumy, tym bardziej , że za kierownicą zasiądzie najmłodszy kierowca w historii OMM. Połączenie 400 koni mechanicznych i wieku 14 lat na pewno nie jest częstą kompilacją. Pikanterii dodaje fakt, że tak młody człowiek radzi sobie równie dobrze z crossami i qudami…. myślę, ze rośnie nam nowy talent 😉

Photo gallery

PO.GR.OMM.CA

Typowa, 100 % wyczynowa konstrukcja rajdowa, przejedzie każdy teren, zwycięzca wielu rajdów. Zastanowiliśmy się co zrobić, żeby maksymalnie odciążyć koszty budowy „zmoty”, mogącej konkurować z typowymi autami jeżdżącymi w tej chwili w klasach ekstremalnych. Uznaliśmy, że zdecydowana większość zawodników ma wiedzę i zdolności techniczne, i mogłaby takie auto złożyć samodzielnie. Potrzebna byłaby tylko baza w postaci ramoklatki (której nie można wykonać samodzielnie w sposób profesjonalny) oraz „dawca” będący bazą części mechanicznych. Jako dawcę części wybraliśmy Nissana Patrola z kilku powodów. Głównymi z nich były oczywiście jego dobre opinie w świecie off-roadowym, cena oraz bardzo dobra dostępność części zamiennych. Teraz pozostało zaprojektować ramoklatkę, która spełni wszystkie wcześniejsze założenia,

Photo gallery

RUBIC.OMM

Samochód rajdowy przygotowany z myślą o klientach ceniących również jazdę rekreacyjną. Nowy model ramoklatki – w dużej części opiera się ona na dotychczasowej konstrukcji, gdyż ma zachowane podstawowe założenia samonośnej ramoklatki. Przede wszystkim jest ona powtarzalna, co umożliwi produkcję elementów doposażenia i wymianę uszkodzonych fragmentów. Oprócz tego jest możliwie najlżejsza przy zachowaniu zasad bezpieczeństwa, a także możliwie najniższa przy niezmniejszaniu prześwitu pod autem, co pozwoli na maksymalne ustabilizowanie pojazdu. Co ważne zawiera także wszystkie mocowania do podzespołów takich jak silnik, skrzynia biegów, zawieszenie etc. Poza tymi aspektami, dołożyliśmy jeszcze jedno założenie – gotowe auto ma cieszyć. Stwierdziliśmy, iż fakt, że pojazd jest ultra terenowy nie może kłócić się z nienagannym wyglądem.